Mine Verk

lørdag 23. juni 2012

Heisann alle dere der ute som digger skikkelig hjemmestrikk av ypperste kvalitet:) Jeg har tatt meg den frihet å lage til denne bloggen til min fantastiske mor som er et unikum når det gjelder bl.a strikking og hekling. Jeg mener dette bør deles med flere enn bare hennes nærmeste venner og familie. Her kommer det flere bilder av hennes verk etterhvert og litt ymse innimellom. Foreløpig er det noen få heldige sjeler som har høstet godene av talentet hennes, men nå kan nettop DU og dine venner og kjente også nyte godt av det! Ser du noe du liker, ta kontakt på mail eller direkte her på bloggen. Hun vil kunne ta imot bestillinger og gi nærmere info om tid og pris m.m. Håper dere tar vel imot min kjære mor og hennes håndarbeide! Klem fra en stolt datter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar